Kołonotatnik, papeteria, wizytówki… Poznaj praktyczne firmowe gadżety!

Kołonotatnik, papeteria, wizytówki… Poznaj praktyczne firmowe gadżety!

KołonotatnikKołonotatnik, papeteria, wizytówki… Budowanie tożsamości firmy wymaga tworzenia spójnego wizerunku, także w warstwie wizualnej. Odpowiednio dopasowane do charakteru naszej działalności gadżety firmowe to świetny sposób nie tylko na spójny wizerunek, lecz również na promocję przedsiębiorstwa.

W naszej drukarni wydrukujemy dla Ciebie wysokiej jakości firmowe notesy, wizytówki czy wiele innych materiałów. Możesz wybierać spośród papierów różnego rodzaju, o różnorodnej gramaturze. Sprawdź, jakich gadżetów nie może zabraknąć w Twojej firmie!

Zacznij od firmowej papeterii

Firmowa papeteria to jedna z pierwszych rzeczy, jakie warto zaprojektować po rozkręceniu swojej działalności. Każdy przedsiębiorca wysyła wiele listów. Oczywiście nie wszystkie z nich wymagają tak eleganckiej formy, jednak użycie firmowej papeterii świadczyć będzie o naszym profesjonalizmie.

Podstawą jest dobrze zaprojektowany papier firmowy. W przypadku standardowej korespondencji spokojnie możemy wydrukować go na papierze offsetowym. Na specjalne okazje warto mieć przygotowaną wersję na bardziej eleganckim papierze kredowym o lepszej gramaturze. Ważne uzupełnienie stanowi dopasowana do całości koperta.

Przy projektowaniu firmowej papeterii istotny jest umiar. Dobrze, jeśli znajdzie się na niej logo czy nazwa firmy, a wszystko utrzymane będzie w tonacji kolorystycznej dopasowanej do charakteru naszej działalności.

Kołonotatnik i inne artykuły papiernicze

Kołonotatnik z okładką firmową, notes firmowy czy firmowe podkładki to rozwiązanie, które sprawdzi się zarówno na co dzień w biurze, jak też podczas akcji promocyjnych. Z takich praktycznych artykułów papierniczych z chęcią korzystać będą pracownicy, co przyczynia się również do ich silniejszego identyfikowania się z firmą. Atrakcyjnie zaprojektowane oraz starannie wykonane notesy stanowią też ciekawy element reklamowy podczas różnego rodzaju wydarzeń branżowych. Mogą spełniać funkcję symbolicznego upominku dla gości lub kontrahentów.

Warto też zainwestować w firmowe akcesoria do przechowywania, takie jak teczki lub segregatory.

Podobnie jak w przypadku papeterii, firmowe artykuły papiernicze powinny nawiązywać do konkretnej linii kolorystycznej, wspierając budowanie oraz identyfikację wizualną marki – wszystko musi być spójne.

Zadbaj o promocję firmy

Gadżety promocyjne są niezbędne przy prowadzeniu niemal każdej działalności. To dzięki nim możemy pozyskiwać nowych klientów i nawiązywać cenne znajomości biznesowe.

Podstawą są oczywiście wizytówki. Warto zaopatrzyć się również w wysokiej jakości wizytownik. Zapewni nam wygodę, a dodatkowo pozwoli na przechowywanie wizytówek w taki sposób, by zawsze wyglądały jak nowe. Wizytówki drukuje się zazwyczaj na papierze kredowym. Ten bezdrzewny papier powlekany jest śliski i wyróżnia się niską wsiąkliwością oraz nieskazitelną bielą. Dzięki temu tekst jest wyraźny, barwy intensywne, a do tego nie musimy obawiać się „przebijania” nadruku na drugą stronę wizytówki. Możemy wybrać wydruk na papierze błyszczącym lub matowym. Ten drugi jest bardziej popularny, ze względu na elegancki, klasyczny wygląd.

Wśród materiałów promocyjnych nie może także zabraknąć ulotek. To własnie za ich pomocą możemy poinformować potencjalnych klientów o świadczonych przez nas usługach, ich zakresie oraz cenach. To również sposób na przekazanie danych kontaktowych szerszemu gronu odbiorców. Ulotki mogą mieć różne formaty, drukuje się je zarówno na papierze offsetowym (większe nakłady), jak i kredowym. Wybierając papier, warto dostosować formę do docelowego odbiorcy naszych usług. Młodzież preferować będzie bardziej połyskujące ulotki z wyrazistymi barwami i o atrakcyjnej formie. Z kolei produkty ekskluzywne lepiej reklamować w bardziej klasycznej formie, na eleganckim papierze kredowym.

Inne popularne materiały promocyjne to również foldery, broszury i katalogi reklamowe. Możemy też zdecydować się na naklejki reklamowe, wydrukowane na papierze samoprzylepnym.

Kołonotatnik, naklejki reklamowe, foldery… Sposobów na promowanie własnej marki jest mnóstwo – pamiętajmy o dopasowaniu metody do charakteru produktu i docelowego odbiorcy.